خودرو پژو 2008 اتوماتیک سال 1396

  • نوع فرمان

    هیدرولیک

    هیدرولیک

  • سوخت مصرفی

    بنزینی

    بنزینی

  • کلاس خودرو

    نیمه شاسی بلند (کراس اوور)

    نیمه شاسی بلند (کراس اوور)

  • تعداد سرنشین

    5

    5

  • جنس رینگ

    آلومینیوم

    آلومینیوم

  • گرم‌کن صندلی

    بدون گرم‌کن صندلی

    بدون گرم‌کن صندلی

  • محور محرک (دیفرانسیل)

    جلو

    جلو

  • نوع ترمزهای جلو و عقب

    دیسکی

    دیسکی

  • نوع جعبه دنده (گیربکس)

    اتوماتیک

    اتوماتیک

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مقدمه: از داکار تا ایران

پژو 208 با یک صفر بیشتر! البته همه چیز به این سادگی نیست. کمپانی فرانسوی پژو تجربه‌ی نسبتاً موفقی را در عرضه‌ی خودروهای استیت واگن کوچک داشته است، خودروهایی که پژو سعی کرده آن‌ها را متفاوت از خودروهای هاچ‌بک معمول در بازار طراحی کند. اما جهان خودرو روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و عرضه‌ی محصولات مدرن و تازه، معادلات بازار را در چند سال گذشته به کلی به هم زده است. درست به همین خاطر است که پژو تصمیم گرفته تا به جای عرضه‌ی مدلی تازه از پژو 207 SW، پژو 208 را اندکی باد کرده و خودرویی در کلاس کراس‌اور فشرده را به بازار معرفی کند. نتیجه‌ی کار پژو 2008 است که می‌توان آن را اولین تجربه‌ی موفق پژو در طراحی خودرویی ما بین خودروهای هاچ‌بک و خودروهای شاسی بلند این کمپانی دانست که برای جلب توجه مشرتیان خود با خودروهایی مثل رنو کپچر و نیسان جوک رقابت می‌کند.

پژو 2008 به عنوان نماینده‌ی تیم پژو در مسابقات رالی داکار 2016 شرکت کرد و به مقام اول در این رقابت‌ها دست یافت. در این رقابت‌ها، پژو 2008 یک پیشرانه‌ی V6 دیزلی با حداکثر توان 340 اسب بخار را در خود جای داده بود. آخرین باری که پژو در این رقابت‌ها به مقام اول دست یافته بود به سال 1990 برمی‌گردد و حضور این کمپانی با خودرویی که همچنان تولید آن در داخل کشور ادامه دارد: پژو 405. به نوعی می‌توان گفت که پژو 2008 کمپانی پژو را به رقابت‌های داکار برگرداند و ما را به این کمپانی! هر چه که باشد، تصمیم شرکت ایران خودرو برای عرضه‌ی این محصول تازه در شرایط فعلی بازار داخلی را می‌توان هوشمندانه توصیف کرد.

مشخصات فنی

مشخصات

طول

4159 میلی‌لیتر

عرض

1739 سانتی‌متر

ارتفاع

1556 سانتی‌متر

فاصله دو محور

2538 میلی‌متر

حجم مخزن سوخت

50 لیتر

نوع فرمان

هیدرولیک

سوخت مصرفی

بنزینی

کلاس خودرو

نیمه شاسی بلند (کراس اوور)

تعداد سرنشین

5

جنس رینگ

آلومینیوم

گرم‌کن صندلی

بدون گرم‌کن صندلی

محور محرک (دیفرانسیل)

جلو

نوع ترمزهای جلو و عقب

دیسکی

نوع جعبه دنده (گیربکس)

اتوماتیک

نوع گیربکس اتوماتیک

تیپ ترونیک

ویژگی‌های پیشرانه

تنفس توربو شارژ

ویژگی‌های چراغ

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ ترمز عقب

چراغ راهنما روی آینه‌ها

ویژگی‌های خودرو

استارت سوئیچی

ویژگی‌های سیستم هشداردهنده

سیستم مسیریاب (نویگیشن)

تعداد سوپاپ

16

تعداد صندلی

5

توضیحات تکمیلی جعبه دنده

EAT6 اتوماتیک

استاندارد آلایندگی

یورو 5

تعداد دنده

4

تعداد سیلندر

4

سانروف

بدون سانروف

توضیحات تکمیلی ترمزها

دارای سیستم‌های EBD, EBA, ESP

جنس پوشش صندلی

پارچه

حجم

1600 میلی‌لیتر

حداکثر توان

163

حداکثر گشتاور

240

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودرو پژو 2008 اتوماتیک سال 1396”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پژو 2008 خودرویی در کلاس کراس اور فشرده است که تولید و عرضه‌ی آن از سال 2013 توسط کمپانی فرانسوی پژو آغاز شد. این خودرو در حقیقت جایگزین مدل استیت واگن پژو 207 شد؛ چرا که کمپانی پژو دیگر قصد تولید ورژن SW برای مدل 208 خود را نداشت. پژو 2008 از پلتفرم PSA PF1 استفاده می‌کند که تا به حال در مدل‌های بسیاری از خودروهای سیتروئن و پژو مورد استفاده قرار گرفته است. مدل‌های بزرگتر پژو از پلتفرم‌های PF2 و PF3 بهره می‌برند. از اول تیرماه سال 1395، شرکت ایرا ...بیشترطراحی و زیبایی 4 مصرف سوخت 4 راحتی سرنشین 4 امکانات و قابلیت ها 3 ارزش خرید نسبت به قیمت 5 نکات مثبتطراحی زیبا و هوشمندانهفضای داخلی مناسبفضای بار ایده‌آلایمنی بالارانندگی راحت و جذابپشتیبانی از Apple CarPlayنکات منفیتنظیمات محدود صندلی رانندهمحدودیت پیشرانه‌ها در مدل داخلی
خودرو پژو 2008 اتوماتیک سال 1396