خودرو هامر H1 اتوماتیک سال 2006
-
نوع فرمان
هیدرولیک
هیدرولیک -
سوخت مصرفی
گازوئیلی
گازوئیلی -
کلاس خودرو
پیکاپ
پیکاپ -
تعداد سرنشین
4
4 -
جنس رینگ
آلومینیوم
آلومینیوم -
محور محرک (دیفرانسیل)
چهار چرخ
چهار چرخ -
نوع ترمزهای جلو و عقب
دیسکی
دیسکی -
نوع جعبه دنده (گیربکس)
اتوماتیک
اتوماتیک -
ویژگیهای پیشرانه
تنفس توربو شارژ
تنفس توربو شارژ
فروشنده
- خودرو جانبی
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار خودرو جانبی
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
کالا های مشابه
نگاهی کلی به خودرو
هامر H1 (نام رسمی این مدل که بعد از رونمایی مدل H2 بر روی آن گذاشته شد) یک نسخهی غیرنظامی از خودروی چرخدار چندمنظوره با توانایی تحرک بالا (HMMWV) یا همان هاموی (Humvee) است که توسط ارتش ایالات متحده آمریکا استفاده میشد. شرکت ای. ام. جنرال (A.M. General)، تولیدکنندهی حال حاضر خودروی هامر H1، در سال 1983 در اولین مناقصهی دولتی برای ساخت هاموی انتخاب شد. وقتی این مدل در جریان اولین جنگ خلیج فارس در معرض بخش قابل توجهی از مردم آمریکا قرار گرفت، شرکت ای. ام. جنرال متقاعد شد که عرضهی یک مدل غیرنظامی از این خودرو در بازار حال حاضر میتوان موفقیتآمیز باشد. این خودرو به دنبال تصمیم کمپانی ای. ام. جنرال در سال 1992 برای اولین بار در دسترس مردم عادی قرار گرفت و از آن زمان تا به حال به طور مداوم در تعداد محدودی به فروش میرسد. اگر چه اصلاحات خاصی بر روی خودرو صورت گرفت تا برای فروش عمومی مناسب باشد اما اولین نسخهی غیرنظامی خودرو تقریباً مشابه همان مدل اصلی نظامی بود. بعد از آن، به روزرسانیهایی بر روی خودرو صورت گرفت تا نمای کلی H1 را از یک خودروی نظامی به سمت یک خودروی کراساور آفرود (off-road) تغییر بدهد. از جمله این تغییرات میتوان به پیشرفتهای قابل توجه کابین خودرو اشاره کرد که کنسولهای بازطراحیشده و صندلیهای جدید در مدل 2004 میشد. در نهایت هم، امسال هامر به دنبال بهبود عملکرد این خودرو بود که با نصب پیشرانهی قدرتمندتر و یک گیربکس اتوماتیک پنج سرعتهی تازه در مدل 2006 به این هدف دست یافته است.
نباید فراموش کرد که با وجود هر تعدادی از تغییرات که بر روی این خودرو اعمال شود، در نهایت هامر نمیتواند این واقعیت را تغییر دهد که H1 یک خودروی بزرگ و سنگین است که آداب و رسوم طراحی خودروهای غیرنظامی را نمیداند! به عنوان نمونه در مقایسه با لکسوس LX 470، هامر H1 به طرز ناامیدکنندهای ابتدایی، گران و برای کاربریهای معمولی بیفایده به نظر میرسد. البته این مسئله چندان هم تازه یا عجیب نیست و کمپانی هامر کاملاً از این موضوع آگاهی دارد که H1 یک خودروی خاص و حرفهای است و دقیقاً به همین خاطر است که حالا برای مشتریان عمومی خود مدلهای کوچکتری از آن را مثل شاسیبلندهای H2 و H3 به تولید میرساند. خودروهایی که هر دو ظاهری مشابه H1 دارند اما برای کاربریهای روزانهی مشتریان بسیار واقعگرایانهتر هستند. تنها زمانی که یک نفر میخواهد در بخش آفرود پشت سر هیچ مانعی گرفتار نشود و یا با خودروی قدرتمند خود به دنبال خودنمایی در شهر است، هیچ شکی در آن نیست که هامر H1 به خوبی از پس این کار بر میآید!
مشخصات فنی
مشخصات
طول
4686.3 میلیلیتر
عرض
2197 سانتیمتر
ارتفاع
1955.8 سانتیمتر
فاصله دو محور
2197.1 میلیمتر
حجم مخزن سوخت
110 لیتر
نوع فرمان
هیدرولیک
سوخت مصرفی
گازوئیلی
کلاس خودرو
پیکاپ
تعداد سرنشین
4
جنس رینگ
آلومینیوم
محور محرک (دیفرانسیل)
چهار چرخ
نوع ترمزهای جلو و عقب
دیسکی
نوع جعبه دنده (گیربکس)
اتوماتیک
ویژگیهای پیشرانه
تنفس توربو شارژ
ویژگیهای چراغ
چراغ مهشکن عقب
ویژگیهای خودرو
کروز کنترل
ویژگیهای سیستم هشداردهنده
سیستم مسیریاب (نویگیشن)
تعداد سوپاپ
32
تعداد صندلی
4
تعداد درها
4
تعداد سیلندر
8
سانروف
بدون سانروف
توضیحات تکمیلی ترمزها
ESB-EBD
جنس پوشش صندلی
چرم
حجم
6600 میلیلیتر
حداکثر توان
300
حداکثر گشتاور
600
- خودرو جانبی
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار خودرو جانبی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.